← Izbornik

Česta pitanja

Što je potrebno napraviti prije prvog najma?

Obvezna je registracija te aktivacija nextbike računa kako biste mogli unajmiti bicikl.

Kako se registrirati?

Putem obrasca na www.nextbike.hr ili mobilnom aplikacijom ili direktno na terminalu na stanici s biciklima. Vlasnici Vip ili Tomato broja mobitela mogu se registrirati i u Vip centru Zagreb, Gajeva 2b.

Kako aktivirati nextbike račun?

Za aktivaciju nextbike računa potrebna je važeća kreditna ili debitna kartica na kojoj se nalazi minimalni iznos za aktivaciju naveden u cjeniku. Aktivirati svoj nextbike račun možeš slanjem SMS sadržaja 80 na broj 707070. Za SMS uplate obavezno nam na sms(at)nextbike.hr pošalji fotografiju ili sken vaše osobne iskaznice.

Vip i Tomato korisnici koji nemaju bankovnu karticu, svoj račun mogu aktivirati uz predočenje osobne iskaznice u Vip centru Zagreb, Gajeva 2b.

Može li se bicikl unajmiti bez kreditne kartice?

Naravno, svoj račun možete nadoplaćivati po potrebi SMS-om na broj 707070. Usluga je dostupna Vip, Tomato, Hrvatski Telekom, Simpa, bonbon, MultiPlus mobile, 24mobi korisnicima. Ukoliko nemate nijednu od navedenih mogućnosti, zamolite prijatelje da Vam aktiviraju račun putem svoje kreditne kartice.

Koje kreditne kartice se mogu koristiti?

Važeće kreditne kartice: Mastercard, VISA, Diners i American Express. Od debitnih kartica VISA Electron.

Može li se iznos aktivacije uplatiti uplatnicom?

Da, moguće plaćanje uplatnicom.
IBAN:HR1623600001102336115
SUSTAV JAVNIH BICIKALA D.O.O.
PRISAVLJE 2, ZAGREB
Opis plaćanja: nextbike aktivacija za broj mobitela: (navedite broj mobitela)
Nakon uplate obavezno nam na info(at)nextbike.hr pošalji potvrdu o plaćanju zajedno s fotografijom ili skenom svoje osobne iskaznice. Pričekaj povratni mail o potvrdi aktivacije nextbike računa.

Koje su cijene?

Za aktivaciju korisničkog računa potrebno je uplatiti 79 kn. To je nextbike kredit i može se u potpunosti potrošiti na vožnje biciklom. S aktivacijom se uključuje STANDARD paket u kojoj svaki dan imate 30 minuta besplatne vožnje. Ukoliko prekoračite tih 30 minuta, svaki sljedeći sat je 8 kn pri čemu vam se smanjuje nextbike kredit od početnih 79 kn.
Također je moguće aktivirati NEXTBIKE opciju za 20 kn/mjesečno koja omogućuje još povoljniji najam. Svaka vožnja jednim biciklom do 30 minuta je besplatna, a ukoliko prekoračite taj period, svaki sljedeći sat je 4 kn.

Kako aktivirati NEXTBIKE opciju?

Prijavite se na www.nextbike.hr sa vašim brojem mobitela i PIN-om te zatražite promjenu tarife pod Promjena opcije i nextbike kartica ili jednostavno pošaljite zahtjev na info(at)nextbike.hr ili nazovite call centar na 01 777 6534.

Što znači besplatnih 30 minuta dnevno?

Trajanje Vaših najmova u jednom danu se zbraja. Možete napraviti više kraćih najmova ili jedan najam do 30 minuta, ovisno kako Vam odgovara. Tek kada potrošite besplatnih 30 minuta u danu, ide naplata 8 kn za svaki sljedeći sat ovisno o trajanju vožnje, te se smanjuje Vaš nextbike kredit.

Kako deaktivirati NEXTBIKE opciju?

Pošaljite zahtjev za prekidom nextbike opcije na info(at)nextbike.hr ili nazovite call centar na 01 777 6534.

Gdje se nalaze stanice s biciklima?

Nextbike službene stanice u Zagrebu se nalaze na 14 lokacija: Glavni kolodvor, Tržnica Kvatrić, Tehnički muzej, Gundulićeva, Petrinjska i Nacionalna sveučilišna knjižnica, Point centar Vrbani, Maksimir, Avenue Mall, Britanski trg Sherry's, Bistro RougeMarin Sigečica, Green Gold, Arena Centar, S.D. Cvjetno naselje. U Šibeniku službene lokacije su: Poljana, Gat Krka, Baldekin, Plaža Banj, Brodarica, Žirje. U Gospiću službene lokacije su: Trg Stjepana Radića i Gradska uprava, Hotel Ana i MC Nikola Tesla. U Karlovcu službene lokacije su: Šetalište dr. Franje Tuđimana, Tržnica, Foginovo. U Makarskoj službene lokacije su: Obala kralja Tomislava 12 i Šetalište dr. Franje Tuđmana. U Zadru službene lokacije su: Poluotok, Borik, Autobusni kolodvor, Bili brig. U Brinjama službene lokacije su: Brinje, Hotel Lika. U Ivanić-Gradu službene lokacije su: Trg Vladimira Nazora, Seosko imanje Kezele. U Lastovu službene lokacije su: Lastovo i Ubli.

Zaboravio/la sam PIN?

Pošaljite nam upit na info(at)nextbike.hr ili nazovite call centar na 01 777 6534. Novi PIN biti će Vam poslan na Vaš mobilni uređaj i na email adresu.

Koliko bicikala mogu unajmiti odjednom?

Svaki korisnik ima pravo unajmiti najviše dva bicikla na jedan korisnički račun. Za grupni najam (više od tri bicikla odjednom) molimo pošaljite upit na info(at)nextbike.hr ili nazovite call centar na 01 777 6534 .

U slučaju istodobne posudbe dva bicikla zbrajaju li se njihova vremena?

Najmovi do 30 minuta se zbrajaju, mogu biti napravljeni u isto vrijeme ili odvojeni najmovi.
Poslije besplatnih 30 minuta svaki najam bicikla do 60 minuta je 8 kn. Ako unajmljujete više bicikala, svaki bicikl gleda se odvojeno, minute se ne zbrajaju.

Ukoliko imate uključenu nextbike opciju, prilikom najma dva bicikla, prvi bicikl naplaćuje se prema cjeniku nextbike opcije, a drugi bicikl prema cjeniku standardnog paketa.

S koliko je godina moguće koristiti uslugu?

Nextbike usluge dozvoljeno je koristiti punoljetnim osobama (starijim od 18 godina). Korištenje usluge osobama mlađim od 18 godina je dozvoljeno jedino ako su u pratnji punoljetne osobe koja je unajmila bicikl. U tom slučaju punoljetna osoba u svakom pogledu odgovara za maloljetnu osobu.

Kako provjeriti stanje nextbike računa?

Prijavite se na www.nextbike.hr sa vašim brojem mobitela i PIN-om u svoj korisnički račun gdje imate uvid u sve vaše vožnje, bicikle koje ste vozili i koliko vam je stanje računa, aktiviranje opcije ili narudžbu nextbike kartice.

Kako dobiti nextbike korisničku karticu?

Prijavite se na www.nextbike.hr sa vašim brojem mobitela i PIN-om i zatražite nextbike korisničku karticu pod Promjena opcije i nextbike kartica ili jednostavno pošaljite email na info(at)nextbike.hr

Postoji li mobilna aplikacija(android, iphone, windows phone)?

Da, službena nextbike mobilna aplikacija za Android i iPhone i Windows Phone.

Kako ću znati jesam li ispravno vratio bicikl?

Kod povrata bicikla, obavezno bicikl treba staviti u stalak. Ako elektromagnetska brava uspješno zaključa bicikl, povrat će automatski biti evidentiran u sustavu te nema potrebe da odjavljujete bicikl i na terminalu. Ako želite provjeriti jeste li uspješno obavili povrat bicikla, možete na www.nextbike.hr vidjeti Vaš nextbike račun ili putem mobilne aplikacije ili nazvati call centar na 01 777 6534.

Što trebam učiniti ako nema praznih mjesta u stalcima?

Ukoliko se dogodi da nema slobodnih mjesta u stalcima. Tada bicikl morate zaključati s mehaničkim lokotom za stalak na stanici ili za najbliži nextbike bicikl koji je u stalku te povrat obavezno ručno napraviti na terminalu ili mobilnom aplikacijom ili pozivom na govorni automat na 01 777 6534.

Što trebam učiniti kod najma ako je bicikl vezan lokotom jedan za drugi?

Ukoliko se dogodi da su bicikli vezani lokotom jedan za drugi, tada trebate unajmiti onaj zadnji bicikl. Dobijete šifru lokota, otključate i vozite se.

Kako koristiti šifru lokota koju dobijem kada unajmljujem bicikl?

Šifra lokota se sastoji od 4 znamenke, koje je potrebno namjestiti na sredinu lokota i povući van. Sredina lokota je označena podebljanjem gdje trebate namjestiti znamenke.

Što napraviti ako šifra lokota koju sa dobio ne otključava lokot na biciklu?

Ukoliko ste sve to pravilno napravili i dogodilo se da šifra nije bila ispravna, odjavite taj bicikl i možete unajmiti drugi, a nama prijavite da šifra ne odgovara lokotu tako da pošaljite email na info(at)nextbike.hr ili mobilnom aplikacijom ili pozivom na govorni automat na 01 777 6534.

Na stanici ima bicikala, a ja ih ne mogu unajmiti. Zašto?

Nextbike sustav neće dopustiti najam bicikla kojem je detektiran kvar te nije ispravan za korištenje. Sve dok naš serviser ne pregleda bicikl i ne utvrdi ispravnost bicikla, bicikl neće biti na raspolaganju kako bi naš korisnik imao potpuno ispravan bicikl za korištenje.

Zašto je važno prijaviti problem na biciklu ili terminalu?

Našim korisnicima želimo u svakom trenutku omogućiti brz najam te sigurne i ispravne bicikle. Ukoliko primijetite da nešto nije uredu, molimo da kvar prijavite putem terminala, mobilne aplikacije ili call centra kako bi mogli u što kraćem roku otkloniti problem. Prijava problema neće Vam biti naplaćena.

Zašto nije moguće nadoplatiti nextbike račun SMS-om preko MultiSIM kartice?

Prilikom registracije u nextbike sustav upišite vaš slave broj mobitela i napravite nadoplatu nextbike računa. Ako ste upisali drugi broj molimo ispravite prije nego napravite slanje SMS-a na 707070